mandag 3. mai 2010

Alle dei fine jentene - Ei lettlest ungdomsbok

Bokmelding skrevet av en elev i 1STE


Eg har no lest boka Alle dei fine jentene, ein kjærleiksroman for ungdom. Boka er skrevet av Rune Belsvik og ble utgitt av Det Norske Samlaget i år 1988.


Boka er ein del av ein lettleist bokserie kald Sirius ungdom, som Det Norske Samlaget står for. Desse bøkene er for barn og ungdom i alderen 10-15 år, bøkene er korte og språket er enkelt å lese. I bokserien Sirius finn vi bøker både på bokmål og nynorsk.

Eg vil seie at temaet i boka er aktuelt for ungdom som går på ungdomsskulen. Det er då man verkeleg begynner å utforske det motsatte kjøn.

Boka handlar om ein gut som heiter Arne Bu, han går og undre om livet hans nokon gong skal ta til, og når dei trøytte dagane skal gå over.

Men når Arne og kameraten får seg kjerester, blir livet fort eit anna. Det er mye nytt som skal prøvast ut, og følelsane løp fort løpsk!

Vi får ikkje vite kor gammal Arne er, men eg vil tippe han er ca. 15 år gamal. Og når ein er 15 år, så er det ikkje så lett å halde seg til ei jente som bare vil kysse. Rune treng meir og han lagar eit stort rot for seg sjølv.

Dette er ei bok ungdom kan kjenne seg igjen i, det er kjærleiksproblemer og plagsame foreldre.

Eg likte temaet i boka, sjølv om det er ei gamal bok virker ikkje innhaldet for gamaldags. Tema er heilt klart kjærleik, det kjem klart og tydeleg frem.

Rune Belsvik skriv på ein veldig enkel og fin måte. Det er fleire korte avsnitt gjennom heile boka, kapitalene føles nesten som sceneskifte, dei er korte, og det er fort eit skifte frå stad og tid. På grunn av dette skjer det alltid noko nytt, og boka blir ikkje kjedeleg, tvert imot. Boka er spennande, og går veldig fort å lese.

Rune Belsvik beskriv miljøet i boka godt, så ein lett kan sjå det for seg. Det vi kanskje får høyre mest om er korleis alle dei fine jentene ser ut.

Elev i 1STE 2010

5 kommentarer:

  1. Vi startet med å lese denne romanen i 10.klasse i dag! Starten er veldig fengende, må jeg si. Gleder meg til å lese den videre! Det som er kult, er at motivet fanger guttenes ønske til å fortsette lesingen! 😀

    SvarSlett
  2. EG elskarrr DEnnNe bOken :-)

    SvarSlett
  3. Anbelfalerdennebokensterkvipå9trinnharakkurattlestdenogdenersuperbra.jegvetikkehvordanmanlagermellomrom

    SvarSlett